2 Eylül 2014 Salı

Hocanne sorusu, ilk bebegini bekleyen anneye tavsiyeler

1 Bekleme
O gonderilecegi vakti bilir :)

2 Zeynep bibinin dediklerine kulak ver, doguma hazirlan, nasil mi; dokunmatik :)  https://www.facebook.com/dogumdiyari

3 Dogumdan sonra kendini nemi sifir, gecesi yildiz zifir, suyu şıldır şıldır bir adada hisset, alacagin 3 sey; kendin, bebegin ve sekerli sut tulumbaciklarin
Evet evet o adada mama yok
Allah'a iman, gonderdigi bebeyi riziksiz birakmayacagina, lohusasini mahcup etmeyecegine inanç var

4 Uykusuz gecelere hazir ol demezdim, yenicek anneye, dogmamis bebege negatif telkin yapmazdim
Uykularim sana gelsin, uykularim sana gelsin ve daha baska ninniler soylerdim

5 Evet evet cokca ninni soylerdim
Gazi varsa; bilmem su felegin bende nesi var
Guluyorsa; esek senin gozunle fincan mi yapayiimm
Gebeyken ninni, mani ezberleyebilir; anne karninda bebesine okuyabilir ;)

6 Cocuk gelisimi kitaplarindan kimini de okuyabilir, bebisten once okumak faydali olabilir
Oku ama teori ile pratigin ortusmeyecegini bil ama yildizlara uzanmaktan da vazgecme

7 Bebek dogduktan sonra napiyorsun diyenlere bebekle 'ugrasiyorum' yerine bebegimle ilgileniyorum de
Ugrasiyorum dersen ugrastirabilir cunku
Hep guzel telkinler
Her zamanki gibi ne guzel soylemis Alemlerin Efendisi

'Ben annemin gördüğü rüyasıyım'

Güzel evlat gören güzel anne bakışıyla vira bismillah açıl anneliğe :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder