20 Ağustos 2014 Çarşamba

Liseden dostum Gülçin'in doğum gününde, yeni anneliğine...

İki hafta önce ötelerden bir canı buraya taşıyan canım dostum,
yanında olmayı ne çok isterdim...
Ama hayat böyle bir şey işte...
Tıpkı doğum gibi...
Bazen sen zamanı değil, o seni yönlendiriyor...
Bazen gurbet oluyor...
Bazen kavuşma oluyor...
Zamanı tutamıyoruz belki ama gönüllerimizdeki sevgiyi tutmaya çalışabiliriz, değil mi?
İçimdeki Gülçin sevgisini sıcacık tutuyorum...
Kavuşacağımız zaman;
Sımsıkı sarılmak için...

Sana lohusalık ve oğluş konulu bir akrostiş şiir hediyesi yolluyorum:

G  eçti haftalar, takvim oldu 6 ağustos 2014 çarşamba
Ü  lfetle beklenen Cemil Kaan hoşgeldi hayatına
L  ohusalık hem güzel hem parçalı bulutlu
Ç ok konuşan var ise kulak ver kim söylüyor umutlu
İ   ki vakte kadar beben daha ele gelecek
N  e yaman oğlan olacak, seni ne güldürecek

:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder